Koji oblici plaćanja su mogući?

  • Gotovinom
  • Bezgotovinsko plaćanje – čekovima građana
  • Preko računa

U dogovoru sa kupcima moguća je prodaja na rate, stim da se uslovi dogovaraju u trenutku prodaje na način kojim bi se kupcu maksimalno izašlo u korist a u okvirima poslovne politike naše kuće. Takođe, mogući su svi oblici plaćanja koji su definisani ugovorima o prodaji putem kredita, subvencija i donacija humanitarnih organizacija.

Da li cena uključuje i PDV?

Sve cene u www.pcelar.rs internet prodavnici iskazane su u dinarima sa uračunatim PDV-om.

Kako funkcioniše isporuka naručene robe?

Artikal koji ste naručili dobijate na kućnu adresu kurirskom službom Cityexpress ili drugom kurirskom službom po vašem izboru. Plaćanje vršite kuriru prilikom preuzimanja naručenih proizvoda, osim ukoliko je naručena roba prethodno plaćena po osnovu predračuna.
Isporuka se vrši kurirskom službom na adresu koju je kupac izabrao prilikom naručivanja. Kako bi isporuka bila uspešna, isporučilac će dati kurirskoj službi ime, prezime, adresu i kontakt telefon kupca.
Isporuke se ne vrše nedeljom, a preuzimanje paketa je moguće od ponedeljak do petka (subotom i nedeljom se paketi ne preuzimaju)

Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje robe?

Kada kliknete na dugme „Naručite“ u zadnjoj fazi naručivanje (Plaćanje) na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Hvala, vaša narudžbenica je primljena“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili i cenom.  U momentu kada dobijete ovaj mail, možete biti sigurni da ste uspešno poručili robu sa našeg sajta.

Ko plaća troškove transporta?

Dostavu robe plaća kupac, osim ako drugačije nije ugovoreno. Cene dostave u odnosu na ukupnu masu pošiljke, bilo gde na teritoriji Srbije, iznose:

  • od 0-0.5kg, 150 dinara
  • od 0.5-20kg, 250 dinara
  • svaki kg preko 20kg plaća se dodatnih 15 dinara/kg

Provizija za otkupne vrednosti je:

  • 70 dinara +PDV  za otkup do 1.000 dinara,
  • 0.7% od vrednosti otkupnine + PDV za otkup preko 1.000 dinara.

Provizija za povrat potpisane dokumentacije iznosi 25 dinara.

Ukoliko je pošiljka teža i veća od standardne, možete pogledati cenovnik kurirske službe Cityexpress-a. Po želji kupca, pošiljke dostavljamo i drugim kurirskim službama ili poštom.

Rok za isporuku?

U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je 2 do 5 radna dana. Artikle za kojima potražnja nije toliko učestala, kao i one kod kojih je uvozni proces komplikovaniji, na svojoj adresi možete očekivati sa nešto dužim rokom isporuke.

U slučaju kada naručeni proizvod nije na lageru, kupac će biti obavešten o mogućem roku isporuke.

Da li su moji podaci zaštićeni od neovlašćenog korišćenja?

Naravno, naša je obaveza i odgovornost da očuvamo sigurnost podataka koje unosite prilikom procesa naručivanja proizvoda od bilo kakvog neovlašćenog korišćenja od strane trećeg lica.

Ukoliko je artikal neispravan?

Kupac arikal vraća slanjem preko kurirske službe Cityexpress, troškovi transporta padaju na teret prodavca. Nakon provere od strane servisa, artikal se zamenjuje novim ili opravlja i vraća se nazad kupcu u najkraćem mogućem razumskom roku.

Ukoliko je artikal stigao oštećen?

Obaveza kupca je da pre preuzimanja pošiljke istu pregleda, u smislu postojanja fizičkih oštećenja, i da pošiljku NE PRIMI ukoliko konstatuje da postoje fizička oštećenja nastala u toku transporta. U cilju što bolje saradnje, molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke proverite da li je ambalaža ima oštećenja (pocepana, mokra, blatnjava, ulubljena…). Oštećene pošiljke niste u obavezi da preuzmete. Pčelar doo ne snosi nikakvu odgovornost za rad kurirskih službi i eventualna oštećenja nastala u toku prevoza robe do vaše adrese. Obaveza kupca je da kuriru saopšti da pošiljku ne želi da primi zbog oštećenja i da samim tim podnosi reklamaciju na dostavu pošiljke.

Ukoliko stigne neodgovarajući artikal?

Kupac arikal vraća slanjem preko kurirske službe Cityexpress, troškovi transporta padaju na teret prodavca. Po prijemu artikla vrši se zamena odgovarajućim i vraća se kupcu bez dodatnih troškova transporta.

Kupovina za potrebe pravnog lica. Da li je moguće platiti preko računa firme?

Poručena roba se može platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju “Plaćanje putem uplatnice” i u polju napomene navedete matični broj ili PIB firme. Kroz potvrdu uspešne porudžbine koja vam se dostavlja putem mail poruke, dobićete broj računa na koji je potrebno izvršiti uplatu a u pozivu na broj unesite broj narudžbenice.

Da li je moguće plaćanje poručene robe preko e-banking usluge?

Ukoliko želite da uplatu robe izvršite direktno preko svog računa pute, svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete “Plaćanje putem uplatnice”. Kroz potvrdu uspešne porudžbine koja vam se dostavlja putem mail poruke, dobićete broj računa na koji je potrebno izvršiti uplatu a u pozivu na broj unesite broj narudžbenice.

Da li je moguće poručiti robu i poslati u vidu poklona na kućnu adresu trećeg lica?

Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite “Plaćanje putem uplatnice”. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

Da li je moguća promena unešenih podataka u korisničkom nalogu i kako se može izvršiti?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ”Moj Nalog” (Korisnički panel). Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, proemniti korisničku šifru, pregledati svoje adrese, porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

Zaboravili ste lozinku za logovanje?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji ili korisničko ime. U kratkom roku Primićete link za kreiranje nove lozinke putem email poruke.

Da li je moguće poručiti robu van teritorije Republike Srbije?

Isporuku proizvoda van teritorije Srbije vršimo koristeći uslugu “Post Export” JP PTT Srbije. Rok isporuke je 5 do 12 dana.

Po prijemu Vaše narudžbine poslaćemo Vam profakturu i instrukcije za plaćanje. Plaćanje možete izvršiti u banci uplatom na naš devizni račun.

Spisak proizvoda zabranjenih za uvoz u Vašoj zemlji možete pogledati ovde.

Cenovnik “Post Export” usluge
Masa pošiljke u kilogramima Slovenija, Hrvatska, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Makedonija Ostale zemlje Evrope
do 1kg 10.00 EUR 11.00 EUR
preko 1kg do 2kg 12.00 EUR 15.00 EUR
preko 2kg do 5kg 16.00 EUR 20.00 EUR
preko 5kg do 10kg 22.00 EUR 35.00 EUR
preko 10kg do 15kg 28.00 EUR 45.00 EUR
preko 15kg do 20kg 35.00 EUR 58.00 EUR
preko 20kg do 25kg 43.00 EUR 70.00 EUR
preko 25kg do 30kg 50.00 EUR 84.00 EUR

Za pravna lica postoji i mogućnost isporuke putem redovnog izvoza, a troškovi se uvećavaju u zavisnosti od mase pošiljke i špediterskih usluga.

Ostala pitanja

Ukoliko imate još neka pitanja ili nedoumice, možete nam pisati na našu mail adresu info@pcelar.rs ili nas pozvati na telefone 013/28-300-20 ili 066/100-500