,

95320 Chalkfree, 1l


Proizvod 100% efikasan u borbi protiv krečnog legla ali i smanjenju broja jediniki varoe u košnici što je ujedno i najveći problem u pčelartstvu danas.

Kako ChalkFree može da pomogne pčelama?
Isključivo prirodne supstance stimulišu higijensko ponašanje pčela, sprečavaju pojavu krečnog legla i pomažu smanjenju spoljne parazitske zaraze (bakterijske i gljivične zaraze), imaju odlično antioksidativno dejstvo te utiču i na smanjenje Varroe u društvima.

Osnovni sastojak ChalkFree su prirodna esencijalna ulja (orah, majčina dušica, majoran, divlji majoran) i biljni ekstrakti.

ChalkFree je autorizovan i preporučen proizvod u Madjarskoj još i kao sredstvo za tretman pčelinjih zajednica protiv varoe, iz razloga negove visoke efikasnosti.

Zbog izrazito pozitivnog dejstva na zajednice, preporučuje se upotreba tokom prve prihrane u proleće kao i kasnije u toku leta i jeseni (jul, avgust ili septembar).

2.900,00 рсд

Sastav: Prirodna esencijalna ulja (orah, majčina dušica, majoran, divlji majoran), Kalijum sorbat

Način upotrebe: Promućkajte pre upotrebe! Pripremite 1% rastvor CHALKFREE u sećernom sirupu, pogači ili vodi (5ml proizvoda u 500ml sirupa). Potrebno je za tretman po svakoj zajednici dodati 5L pripremljene smeše. Smešu davati u manjim porcijama, preporučljivo je od 0.5L svakog dana u periodu od 10 dana ukoliko je moguće. Tretman podrazumeva dodavanje 50 ml proizvoda po društvu.

Tretiranje pčela sprovesti prvo na stimulativnom hranjenju u proleću, a drugo zatim u julu, avgustu ili septembru. Važno je da se proizvod ravnomerno pomeša sa nosačem (sirup, pogača ili voda za piće). Temperatura nosača mora biti ispod 40 ° C, us suprotnom se aktivni sastojci proizvoda mogu razgraditi.

Ograničenje primene: Nema ograničenja

Način čuvanja: Čuvati na suvom i tamnom mestu, u originalnoj ambalaži na sobnoj temperaturi (15-25°C ).

Alpha-Vet Kft. je Evropski proizvođač proizvoda namenjenih upotrebi u pčelarstvu, sa EU GMP sertifikatom. Proizvodi su visokoefikasni protiv većine problema bolesti pčela, proizvedeni od potpuno prirodnih sastojaka, bez neželjenih efekata na pčele i med. Tradicija koja traje od 1991. godine je garant visokog kvaliteta proizvoda.

Šifra proizvoda: 95320 Kategorije: ,

Trgovačko ime:  CHALKFREE

Sastav: Prirodna esencijalna ulja (orah, majčina dušica, majoran, divlji majoran), Kalijum sorbat

Proizvođač: HERBÁRIA ZRT. 4060 Balmazújváros, Nádudvari út 56, Madjarska

Uvezeno iz EU, Madjarska

Uvoznik: Pčelar doo, Miloša Obilića bb, 26300 Vršac, Srbija

Veterinarski kontrolni broj: αHU18100031

Pakovanje: Plastična boca 1000ml

Proizvedeno po proizvođačkoj specifikaciji.

Na osnovu 0 komentara

0kupno
0
0
0
0
0

Budi prvi koji će ostaviti svoj komentar “95320 Chalkfree, 1l”

Connect with:





Još uvek nema komentara za ovaj proizvod, budi prvi i ostavi svoj.