,

94500 ApisPlus, 2ml


Revolucionarni proizvod koji podstiče prirodnu zaštitu pčela od trovanja pesticidima i drugih zaraznih bolesti, jačanjem njihovog samoodržavanja kroz stimulisanje higijenskog ponašanja pčela i instinkta za čišenje.

Kako naš proizvod može da pomogne pčelama?
Jedinstven ekstrakt HOPS-a (Humulus lupulus) sa izraženim efektom vezivanja toksina pesticida, naročito opasnih neonikotinamida, ključan je faktor zaštite nervnog sistema pčela čime se značajno umanjuje pojava sindroma nestajanja pčela.

Efikasnost Apis plusa je dokazana kroz brojna laboratorijska istraživanja i oglede na pčelinjacima širom Evrope. Rezultati su pokazali značajno umanjenje negativnih efekata trovanja pesticidima budući da nisu uočeni gubici pčela, a same pčele nisu promenile svoje ponašanje niti su izgubile prostornu orijentaciju.

Još jedan značajan pozitivan efekat je značajno povećanje polaganja jaja matice u zajednicama, čime su stvoreni uslovi za jača društva i njihovo bolje zazimljavanje.

Primenom Apis plus u rano proleće, pre perioda prskanja, trovanje pčela se može smanjiti u značajnoj meri. Proizvod se može davati i tokom cele sezone. Apis Plus has zero-day withdrawal period and can be used during the foraging period.

Apis plus se priprema za aplikaciju mešanjem 2ml proizvoda u 5l šećernog sirupa (60% šećera:40% vode). Svakoj zajednici se daje 500ml prethodno pripremljenog rastvora.

2.500,00 рсд

Sadržaj: Ekstrakt HOPS-a (Humulus lupulus) 10mg/1ml, glukoza, saharoza i etilalkohol.

Način upotrebe: Promućkajte pre upotrebe! Apis plus se priprema za aplikaciju mešanjem 2ml proizvoda u 5l šećernog sirupa (60% šećera:40% vode). Teperatura sirupa u koji se dodaje proizvod mora biti manja od 40°C. Svakoj zajednici se daje 500ml prethodno pripremljenog rastvora.

Ograničenje primene: Nema ograničenja

Način čuvanja: Čuvati na suvom i tamnom mestu, u originalnoj ambalaži na sobnoj temperaturi (15-25°C ). Pripremljeni rastvor se može koristiti u roku od 21 dana od dana pripreme, pri čemu se mora čuvati na temperaturi 2-8°C.

Alpha-Vet Kft. je Evropski proizvođač proizvoda namenjenih upotrebi u pčelarstvu, sa EU GMP sertifikatom. Proizvodi su visokoefikasni protiv većine problema bolesti pčela, proizvedeni od potpuno prirodnih sastojaka, bez neželjenih efekata na pčele i med. Tradicija koja traje od 1991. godine je garant visokog kvaliteta proizvoda.

Šifra proizvoda: 94500 Kategorije: ,

Proizvođač: Alpha-Vet Allatgyogyaszati Kft., Madjarska
Uvezeno iz EU, Madjarska
Uvoznik: Pčelar doo, Miloša Obilića bb, 26300 Vršac, Srbija
Veterinarski kontrolni broj: αHU18100056
Pakovanje: Bočica 2ml
Proizvedeno po proizvođačkoj specifikaciji

Na osnovu 0 komentara

0kupno
0
0
0
0
0

Budi prvi koji će ostaviti svoj komentar “94500 ApisPlus, 2ml”

Connect with:





Još uvek nema komentara za ovaj proizvod, budi prvi i ostavi svoj.