,

95160 Nonos plus, 1l


Jedini proizvod sa laboratorijski dokazanim efektom protiv Nozeme, koji sadrži isključivo prirodne sastojke, BEZ ANTIBIOTIKA!

Kako naš proizvod može da pomogne pčelama?
Aminokiseline, vitamini, makro- i mirkoelementi iz proizvoda sprečavaju razvoj infekcije i jačaju imuni sistem pčela. Nonos nije obično sredstvo za borbu protiv samo opšte poznate infekcije Nosema Ceranae već i protiv infekcije Nosema Apis. Ovo ga čini jedinstvenim i nezamenljivim, sa sveobuhvatnim delovanjem protiv Nozeme.

Nonos se preporučuje za preventivnu upotrebu, bolje sprečiti nego lečiti!

Nezamenljiv u borbi protiv nozeme uz jednostavnu primenu dva puta godišnje. Preporučuje se upotreba u proleće kao i kasnije u toku jeseni.

Preporučeno je jedno tretiranje u proleće (50ml po košnici) i u jesen (50ml po košnici). Pakovanje od 1l dovoljno je za tretiranje 20 zajednica.

2.990,00 рсд

Sastav: 100 ml sadrži
Natrijumova so 2-hidroksibenzojeve kiseline 10,0 g
Beta vulgaris cv. ekstrakt altissime 25,0 ml
Saharoza 13,0 g
Demineralizovana voda do 100,0 ml

Način upotrebe: Promućkajte pre upotrebe! Pripremite 1% rastvor u šećernom sirupu (5 ml proizvoda u 500ml sirupa). Umeto sirupa može se koristiti i šećerna pogača.

Ograničenje primene: Nema ograničenja

Način čuvanja: Čuvajte ga na suvom, tamnom i hladnom mestu, na temperaturu ne ispod 5C. Čuvati dalje od oksidacionih sredstava, jakih kiselina ili jakih baza. Zaštiti od smrzavanja.

Alpha-Vet Kft. je Evropski proizvođač proizvoda namenjenih upotrebi u pčelarstvu, sa EU GMP sertifikatom. Proizvodi su visokoefikasni protiv većine problema bolesti pčela, proizvedeni od potpuno prirodnih sastojaka, bez neželjenih efekata na pčele i med. Tradicija koja traje od 1991. godine je garant visokog kvaliteta proizvoda.

Šifra proizvoda: 95160 Kategorije: ,

Proizvođač: HERBÁRIA ZRT. 4060 Balmazújváros, Nádudvari út 56, Madjarska
Uvezeno iz EU, Madjarska
Uvoznik: Pčelar doo, Miloša Obilića bb, 26300 Vršac, Srbija
Veterinarski kontrolni broj: αHU18100031
Pakovanje: Plastična boca 1000ml
Proizvedeno po proizvođačkoj specifikaciji.

Na osnovu 0 komentara

0kupno
0
0
0
0
0

Budi prvi koji će ostaviti svoj komentar “95160 Nonos plus, 1l”

Connect with:





Još uvek nema komentara za ovaj proizvod, budi prvi i ostavi svoj.