STATUS I IZMENA PORUDŽBINE

Poručili ste proizvode i želte da znate gde se nalazi vaša porudžbina? Ili možda želite da promenite datum isporuke? Ili možda želite da otkažeš svoju porudžbinu? Odgovore na sva pitanja vam dajemo u nastavku

Praćenje porudžbine

Vašu porudžbinu možete pratiti kroz sistem našeg obaveštavanja putem email poruka odnosno SMS poruka. Za svaku porudžbinu dostavljenu preko internet prodavnice https://pcelar.rs kupac će na registrovanu email adresu primiti poruku sa statusom porudžbine.
  • Porudžbina je potvrđena: Primili smo vašu porudžbinu i procesuiraćemo je čim pre
  • Pošiljka sa porudžbinom je na putu ka vama: Vaša porudžbina je poslata iz naše prodavnice i na putu je ka vama
  • Vaša porudžbina je spremna za preuzimanje: Porudžbinu možete preuzeti u našoj prodavnici
  • Isporuka porudžbine je završena: Vaša porudžbina je uspešno isporučena
  • Isporuka porudžbine nije uspela: Iz nekog razloga, vaša porudžbina nije uspešno isporučena
  • Porudžbina je otkazana: Iz nekog razloga, vaša porudžbina je otkazana u našem sistemu

Ukoliko vam je potrebna informacija gde se tačno nalazi vaša porudžbina, status isporuke možete pratiti i u realnom vremenu, kako bi smanji nelagodu koja prati čekanje. Prilikom slanja porudžbine ka vama, mi smo u SMS poruci poslatoj na broj telefona koji ste nam ostavili, dostavili poruku koja sadrži kod za praćenje pošiljke. Kod koji ste dobili možete iskoristiti na sledećem linku za praćenje, gde jedosntavim ukucavanjem istog možete pratiti status isporuke:
http://tt.cityexpress.rs/cte-webtrace-plain/
U svakom momentu možete videti u kom regionalnom centru se nalazi vaša porudžbina, da li je utovarena u vozilo za isporuku i sl. Ukoliko su vam potrebne još detaljnije informacije, u prethodno navedenoj SMS poruci ste dobili i kontakt telefon nadležnog distributivnog centra, pa pozivanjem tog broja telefona u radno vreme, radnim danima od 9:00 do 15:00, možete usmeno dobiti bliže informacije.

Izmena datum isporuke porudžbine

Svim zaposlenima u Pčelar doo je važno da dobijete proizvod koji želite čim pre, tako da se trudimo da vaše porudžbine procesuiramo čim ih primimo. Ukoliko ste prilikom poručivanja zaboravili da navedete bitnu informaciju o tome kada možete da primite porudžbinu, odnosno da isporuka treba da bude odložena ili u nekom određenom periodu nedelje, tu smo za vas da naknadno dogovorimo.
Pozivanjem naše prodavnice na brojeve telefona 066/100-500, 066/100-900 ili 013/28-300-20 ili slanjem email poruke na adresu prodavnica@pcelar.rs možete zahtevati izmenu datuma za isporuku porudžbine. Potrebno je samo da nam date broj porudžbine a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo vaše zahteve. Imajte u vidu da datum isporuke možete promeniti dok se vaša porudžbina još uvek nalazi u našem magacinu/prodavnici i nije predata dostavnoj službi.

Otkazivanje porudžbine

Ukoliko su vam se promenili planovi ili potrebe, iskrslo vam je putovanje ili neka neodložna obaveza, mi ćemo vam izaći u susret i pomoći da otkažete vašu porudžbinu. Pozivanjem naše prodavnice na brojeve telefona 066/100-500, 066/100-900 ili 013/28-300-20 ili slanjem email poruke na adresu prodavnica@pcelar.rs možete otkazati porudžbinu. Potrebno je samo da nam date broj porudžbine, a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo vaše zahteve. Imajte u vidu da otkazivanje porudžbine možete izvršiti dok se vaša porudžbina još uvek nalazi u našem magacinu/prodavnici i nije predata dostavnoj službi.