Česta pitanja

Koji oblici plaćanja su mogući?
  • Gotovinom
  • Bezgotovinsko plaćanje – čekovima građana
  • Preko računa

U dogovoru sa kupcima moguća je prodaja na rate, s tim da se uslovi dogovaraju u trenutku prodaje na način kojim bi se kupcu maksimalno izašlo u korist, a u okvirima poslovne politike naše kuće. Takođe, mogući su svi oblici plaćanja koji su definisani ugovorima o prodaji putem kredita, subvencija i donacija humanitarnih organizacija.

Da li cena uključuje i PDV?

Sve cene u www.pcelar.rs internet prodavnici iskazane su u dinarima sa uračunatim PDV-om

Kako funkcioniše isporuka naručene robe?

Artikal koji ste naručili dobijate na kućnu adresu kurirskom službom City express, Post express ili drugom kurirskom službom po vašem izboru. Plaćanje vršite kuriru prilikom preuzimanja naručenih proizvoda, osim ukoliko je naručena roba prethodno plaćena po osnovu predračuna.
Isporuka se vrši kurirskom službom na adresu koju je kupac izabrao prilikom naručivanja. Kako bi isporuka bila uspešna, isporučilac će dati kurirskoj službi ime, prezime, adresu i kontakt telefon kupca.
Isporuke se ne vrše subotom i nedeljom, a preuzimanje paketa je moguće od ponedeljak do petka.

Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje robe?

Kada kliknete na dugme „Naručite“ u zadnjoj fazi naručivanja robe na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Hvala, vaša narudžbenica je primljena“ i na e-mail adresu koji ste upisali i koju koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa pregledom svih proizvoda koje ste poručili i cenama. U momentu kada dobijete ovaj mail, možete biti sigurni da ste uspešno poručili robu sa našeg sajta.

Ukoliko ne dobijete e-mail sa potvrdom uspešno obavljene porudžbine, proverite dodatno još odeljak spam (junk) za slučaj da ga je vaš sistem prepoznao kao nepoželjnu poruku. U slučaju da ni tu ne možete da pronađete poruku, možete se obratiti našem timu pozivanjem brojeva prodavnice koje možete pronaći na kontakt strani, ili nam poslati email na adresu prodavnica@pcelar.rs i mi ćemo vam rado pomoći da dovršite vašu porudžbinu, ali i da vam omogućimo da svaki naredni put bez problema možete kupovati u našoj prodavnici.

Ko plaća troškove transporta?

Troškove dostave paketa snosi kupac. Prilikom zaključivanja porudžbine, kupac je u mogućnosti da odabere kurirsku službu kojom želi da mu paket bude dostavljen (jednu od više ponuđenih). Za isporuku paketa, kod svake od ponuđenih kurirskih službi, navedene su i cene dostave paketa, shodno masi i otkupnoj vrednosti paketa.

Online poručena roba može biti isporučena besplatno u našem maloprodajnom objektu u Vršcu.

Koji je rok za isporuku porudžbine?

U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je 2 do 5 radna dana, ne računajući dan kada je porudžbina dostavljena. Artikle za kojima potražnja nije toliko učestala, kao i one kod kojih je uvozni proces komplikovaniji, na svojoj adresi možete očekivati sa nešto dužim rokom isporuke.

U slučaju kada naručeni proizvod nemamo na lageru, kupac će biti obavešten o mogućem roku isporuke ili će u dogovoru sa našim operaterima moći da odabere drugi zamenski proizvod, a čija bi isporuka mogla biti odmah sa lagera.

Da li su moji podaci zaštićeni od neovlašćenog korišćenja?

Naravno, naša je obaveza i odgovornost da očuvamo sigurnost podataka koje unosite prilikom procesa naručivanja proizvoda od bilo kakvog neovlašćenog korišćenja od strane trećeg lica.

Ni jedan podatak o kupcu ili porudžbinama kupca, se ne deli sa trećim licima, u bilo kojoj funkciji, a isti mogu biti dostavljeni/prosleđeni dalje jedino na izričit zahtev samog kupca.

Šta da radim ukoliko je artikal neispravan?

Kupac arikal vraća slanjem preko kurirske službe Cityexpress, troškovi transporta padaju na teret prodavca. Obavezno je da artikal bude vraćen sa popunjenim reklamacionim obrazcem i originalnim fiskalnim računom koji je pratio porudžbinu

Nakon provere od strane servisa, artikal se zamenjuje novim ili opravlja i vraća se nazad kupcu u najkraćem mogućem razumskom roku.

Takođe, ukoliko kupac želi, novac mu može bit refundiran u celosti, stim da je u tom slučaju u obavezi da nam dostavi i original fiskalnog računa koji je pratio pošiljku.

Naše iskustvo je pokazalo da nema problema koji se ne može rešiti, i da je uz obostrano poštovanje i razumevanje sve rešivo. Kada se i dese neke nepredviđene situacije, savetujemo da kupac odmah pozove telefonom ili dostavi poruku/email u vezi sa problemom, a naš tim će reagovati u najkraćem mogućem vremenu sa ciljem da se iste reše.

Šta da radim ukoliko je artikal stigao oštećen?

Obaveza kupca je da pre preuzimanja pošiljke istu pregleda, u smislu postojanja fizičkih oštećenja, i da pošiljku NE PRIMI ukoliko konstatuje da postoje fizička oštećenja nastala u toku transporta. U cilju što bolje saradnje, molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke proverite da li je ambalaža ima oštećenja (pocepana, mokra, blatnjava, ulubljena…). Oštećene pošiljke niste u obavezi da preuzmete. Pčelar doo ne snosi nikakvu odgovornost za rad kurirskih službi i eventualna oštećenja nastala u toku prevoza robe do vaše adrese. Obaveza kupca je da kuriru saopšti da pošiljku ne želi da primi zbog oštećenja i da samim tim podnosi reklamaciju na dostavu pošiljke.

Nažalost, svi smo svesni da ni jedna kurirska služba nije idealna i da će se ovakve situacije dešavati. Ukoliko se i desi da primite paket i nakon raspakivanja shvatite da je neki artikal polomljen/oštećen, budite uvereni da ni jedan artikal ne šaljemo krajnjem kupcu sa oštećenjem. Molimo vas za razumevanje, tu smo da zajedno rešimo nastalu situaciju, za koju nismo ni mi ni vi krivi.

Šta da radim ukoliko je stigao neodgovarajući artikal, artikal koji nije poručen ili ukoliko nije stigao poruče artikal?

Ko radi taj i greši, kaže naša stara narodna poslovica. Ne zamerite ako smo pogrešili, nije bilo namerno, i svakako ćemo se potruditi da nastali propust odmah ispravimo. Za neodgovarajući proizvod, kupac arikal vraća slanjem preko kurirske službe Cityexpress, troškovi transporta padaju na teret prodavca. Po prijemu artikla vrši se zamena odgovarajućim i vraća se kupcu bez dodatnih troškova transporta.

Ukoliko smo nešto zaboravili da pošaljemo, odmah po vašoj prijavi organizovaćemo da se artikal pošalje ka vama, naravno o našem trošku.

Šta da radim ukoliko je stigla zaštitna garderoba, a meni ne odgovara veličina?

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen a troškove vraćanja snosi kupac. Preporuka je da nam kupac zajedno sa artiklom čija se veličina menja, pošalje u paketu i propratni dokument u kome u slobodnoj formi može napisati za koju veličinu želi da zameni proizvod ili za koji proizvod želi da izvrši zamenu (ukoliko se radi o drugom artiklu ili boji). Mi se kao firma trudimo da svima izađemo u susret, a ako pak niste sigurni ni koja bi vam veličina odgovarala, možete se posavetovati i sa našim pčelarima, sigurni smo da će oni dati pravi savet.

U slučaju zamene poručenog artikla u našem maloprodajnom objektu, ukoliko kolege mogu obaviti zamenu na licu mesta, zamena je besplatna.

Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.

Kupovina za potrebe pravnog lica. Da li je moguće platiti preko računa firme?

Poručena roba se može platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju “Plaćanje putem uplatnice” i u polju napomene navedete matični broj ili PIB firme. Kroz potvrdu uspešne porudžbine koja vam se dostavlja putem mail poruke, dobićete broj računa na koji je potrebno izvršiti uplatu, a u pozivu na broj unesite broj narudžbenice.

Ukoliko je vaša firma u sistemu PDV-a ili registrovana u SEF-u uz dostavljenu robu, primićete samo otpremnicu, a fakturu ćete primiti preko sistema elektronskih faktura. Za ostale slučajeve, robu će pratiti račun-otpremnica, koja će biti dostavljena sa pošiljkom.

Da li je moguće poručiti robu i poslati u vidu poklona na kućnu adresu trećeg lica?

Naravno da je moguće, tu smo da pomognemo da iznenadite voljenu osobu. Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite “Plaćanje putem uplatnice”. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

Da li je moguća promena unešenih podataka u korisničkom nalogu i kako se može izvršiti?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom prijavite na naš sajt i pristupite stranici ”Moj Nalog” (Korisnički panel). Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, promeniti korisničku šifru, pregledati svoje adrese, porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

Da li je moguće poručiti robu van teritorije Republike Srbije?

Isporuku proizvoda van teritorije Srbije vršimo koristeći uslugu “Post Export” JP PTT Srbije. Rok isporuke je 5 do 12 dana.

Po prijemu Vaše narudžbine poslaćemo Vam profakturu i instrukcije za plaćanje. Plaćanje možete izvršiti u banci uplatom na naš devizni račun.

Spisak proizvoda zabranjenih za uvoz u Vašoj zemlji možete pogledati ovde.

Za pravna lica postoji i mogućnost isporuke putem redovnog izvoza, a troškovi se uvećavaju u zavisnosti od mase pošiljke i špediterskih usluga.

Kako mogu da izmenim ili otkažem porudžbinu?

Jednom kreiranu narudžbinu nije moguće modifikovati. Postoji više načina da izmenite vašu porudžbinu. Kao najsigurnije rešenje predlažemo vam da otkažete postojeću narudžbinu, a zatim kreirate novu narudžbinu. Druga opcija jeste da pozvete naš call centar na broj +381 (0)13 28 300 20 ili pošaljite email poruku na prodavnica@pcelar.rs upišite broj narudžbenice i navedete šta je potrebno izmeniti.

Za slučaj da želite da otkažete porudžbinu pozovite naš call centar na broj +381 (0)13 28 300 20 ili pošaljite email poruku na prodavnica@pcelar.rs i obavezno upišite broj narudžbenice koju otkazujete.